Satış ile pazarlama arasındaki fark, bu iş piyasasında en çok karıştırılan iki kelime aslında iki kavram. “Yumurta mı tavuktan çıkar, tavuk mu yumurtadan çıkar.” Bu soru üzerine biraz düşünelim. Satış
Satış ile pazarlama arasındaki fark, bu iş piyasasında en çok karıştırılan iki kelime aslında iki kavram. “Yumurta mı tavuktan çıkar, tavuk mu yumurtadan çıkar.” Bu soru üzerine biraz düşünelim. Satış
Etkili sunum teknikleri, iki ana başlık altında inceleyeceğiz. Bu okuyacağınız yazıyı sonuna kadar okursanız ne kadar faydalı olacağını göreceksiniz. Bütün iş hayatınız boyunca kullanacağınız dan eminim. Ben burada basit olun,
İnovasyon Nedir? Ne Demektir? İnovasyon nedir? Herkesin ilk aklına gelen kelimeler fark yaratmak, yeni fikirler üretmek, yaratıcılık, mucitlik yapmak gibi vb. kelimeler gelmektedir. Aslında bu kelimelerin aklımıza ilk gelen kelimeler
Pazarlama Nedir? Pazarlama nedir? Kişilerin, amaçlarına uygun şekilde değişimi sağlamak üzere; ürünlerin, hizmetlerin, düşüncelerin, fiyatlandırmaların, dağıtım ve tutundurma çabalarını planlanması ve bunların uygulamaya döndürme sürecedir. Pazarlama üretici ile tüketici arasında
Bu yazımda sizlere satışı arttıracak fiyatlandırma nasıl yapılır. Pazarlamada fiyatlandırma ne kadar önemi vardır. Bunlardan bahsedeceğim. Öncelikle bazı terimler hakkında bilgi sahibi olalım. Pazarlama karmasının dört öğesinden biri olan fiyat,
Satışın rengi pazarlamada algı yönetmek için kullanılır. Algı; çevremizdeki insanların, nesnelerin, kokuların, seslerin, hareketlerinin ve renklerin gözlenmesi ile ilgilidir. Renkler; insanların duygusal, zihinsel ve fiziksel yapılarını tetiklemekte ve insan psikolojisi